تور ارزان امارات

امارات متحد عربیامارات پرچم

درباره کشور

امارات کشوری مدرن و پویاست. محیط این کشور از بسیاری جهات شبیه اروپاست. مراکز خرید آن فوق العاده مدرن هستند و مملو از اجناسی هستند که همگی در اروپا هم موجود هستند. تمام نوشیدنی ها در رستوران های این کشور موجود است. جاده ها و وسایل نقلیه عمومی همگی مدرن هستند.این شهر زیبا و مدرن در سواحل خلیج فارس قرار دارد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری را شاهد بوده است. دبی در حال حاضر از نظر اقتصادی شرایط فوق‌العاده‌ای دارد. این شهر که حدود سه میلیون نفر جمعیت دارد، 

امروزه کشور امارات یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان محسوب می‌شود که رفاه و سطح زندگی خوبی را برای شهروندان خود فراهم کرده است. طبیعتا افرادی که به این کشور مهاجرت می‌کنند و می‌توانند اقامت آن را دریافت نمایند نیز از تمام مزایای زندگی در آنجا بهره‌مند خواهند شد.

امارات

ابوظبی پایتخت امارات متحده عربی و یکی از شهرهای گران و یکی از مقاصد گردشگری بین المللی با معماری های برگرفته از معماری ژاپنی در دنیا به شمار می رود که دارای آب و هوای مطلوبی است. اکتشاف نفت در ابوظبی باعث تبدیل آن به شهر مدرن و امروزی شد؛ 

دبی به نام عروس خلیج فارس شهرت دارد، یکی از مدرن‌ترین شهرهای دنیاست.شهر دبی دومین شهر گران‌قیمت منطقه خاورمیانه و بیستمین شهر لوکس دنیا شناخته می‌شود. قیمت تور امارات به 3 پارامتر خطوط هوایی، هتل محل اقامت شما و نرخ روز درهم بستگی دارد. معمولا فقط 2 ایرلاین ماهان و ایران ایر به سمت دبی پرواز می‌کنند. هزینه هتل‌های امارات بر حسب درهم محاسبه می‌شود. توجه داشته باشید که هتل محل اقامت شما هرچه به مرکز شهر نزدیک باشد باید هزینه بیشتری برای اقامت بپردازید و هرچه هتل شما از مرکز شهر دورتر باشد، هزینه کمتری برای اقامت می‌پردازید.

آب و هوای امارات گرمسیری بیابانی است. در امارات همیشه انتظار آب و هوای گرم را داشته باشید اما در پاییز و زمستان هوا ملایم‌تر خواهد شد. بنابراین بهترین ماه‌های سفر به دبی از ماه دسامبر تا مارس (آذر تا اسفند) است.

جاذبه گردشگری و دیدنی امارات متحده عربی

برج العرب دبی

مرکز خرید  DUBAI MALL

پارک آبی وایلد وادی دبی

خیابان جمیرا و ساحل جمیرا دبی

برج قاب عکس دبی جدید ترین آسمان خراش و برجسته ترین معماری دبی می باشد

هتل آتلانتیس پالم (بزرگ‌ترین آکواریوم دبی)

مشخصات کشور

قاره: آسیا
زبان رسمی: عربی
جمعیت: ۳ میلیون
واحد پول: درهم امارت

اطلاعات ویزا

 یکی از دلایل اصلی درخواست ویزای دبی ، اقتصاد این شهر است . در این شهر دو بندر بین‌المللی بسیار بزرگ قرار دارند که آن را به قطبی برای تجارت و بازرگانی در منطقه خاورمیانه تبدیل کرده است. منطقه آزاد Jebel Ali در 1980 تاسیس شد تا سرمایه‌گذاران صنعتی را به این شهر وارد کند. در حال حاضر صنایع آلومینیوم، خودروسازی و تولید سیمان و دیگر مصالح ساختمانی در این منطقه فعال هستند.

انواع ویزای دبی

  • ویزای توریستی دبی
  • ویزای کار دبی
  • ویزای تحصیلی دبی
  • ویزای تجاری دبی
  • ویزای ترانزیت دبیویزا سینگل دبی
 
  • ویزای مولتی دبی

 

قیمت ویزای دبی

جدول قیمتی بزرگسال

نوع ویزا 14 روزه 1 ماهه 2 ماهه
عادی 140 درهم 150 درهم __
مولتی __ 260درهم 400 درهم
 
*این ویزا منحصر به خرید پرواز از ایرلاین امارات است

 

جدول قیمتی زیر 14 سال

نوع ویزا 14 روزه 1 ماهه 2 ماهه
عادی 140 درهم 150 درهم __
مولتی __ 260درهم 400 درهم