خرید تور ارزان استانبول

بدون شک پرطرفدارترین تور خارجی در بین ایرانی‌ها تور استانبول است که اغلب آژانس‌ مسافرتی همراهان گشت این تور را به صورت هفتگی و یا روزانه با خدمات متنوعی از مبدا شهرهای مختلف ایران همچون تهران، برگزار می‌کنند. خرید تور استانبول لحظه آخری برای سفر ارزان و مطمئن بهترین گزینه محسوب می‌شود.تور لحظه آخری از این […]

تور ارزان استانبول

بدون شک پرطرفدارترین تور خارجی در بین ایرانی‌ها تور استانبول است که اغلب آژانس‌ مسافرتی همراهان گشت این تور را به صورت هفتگی و یا روزانه با خدمات متنوعی از مبدا شهرهای مختلف ایران همچون تهران، برگزار می‌کنند.

خرید تور استانبول لحظه آخری برای سفر ارزان و مطمئن بهترین گزینه محسوب می‌شود.تور لحظه آخری از این قرار است که وقتی ظرفیت تور و پرواز تکمیل نمی‌شود، آژانس‌های مسافرتی در لحظات آخر تصمیم می‌گیرند تخفیف جذابی برای تور قائل شوند تا ظرفیت تور تکمیل شود.

پرواز‌های اول هفته به دلیل تعطیلی ترکیه در روز‌های شنبه و یک‌شنبه، ارزان‌تر از پرواز‌های آخر هفته هستند. همچنین اغلب مسافران می‌خواهند از تعطیلی روز‌های پنج‌شنبه و جمعه در آخر هفته‌ها برای سفر با تور استانبول استفاده کنند و در نتیجه پرواز‌ها در این روز‌ها گران خواهد بود.ایرلاین‌های برگزار کننده پرواز برای تور استانبول از تهران  به ترتیب از بیشترین تا کم‌ترین کیفیت شامل ماهان، ایران ایر تور، قشم ایر، معراج و آتا هستند. قیمت تور ارزان استانبول از تهران  با پرواز ایرلاین‌های معراج و آتا به علت کیفیت پایین‌تر ارزان‌ می باشد.

 

 تور استانبول از تهران، شیراز، تبریز و مشهد برگزار می‌شوند. تور تهران استانبول به دلیل تنوع تعداد پرواز، قیمت کمتری نسبت به سایر شهر‌ها دارند.از تهران هر روز هفته با اغلب ایرلاین‌ها به استانبول پرواز است.بنابراین اگر در تهران ساکن نیستید، می‌توانید به نزدیکترین شهری که تور استانبول را برگزار می‌کند سفر کنید و از آنجا سفرتان را آغاز کنید.

قیمت تور ترکیه استانبول در نوروز، تعطیلات تابستانی و شهریور‌ ماه، به شدت افزایش می‌یابد. در حالی در پاییز و زمستان قیمت این تور کاهش می‌یابد، شهر خلوت می‌شود و می‌توانید از آفر تور ارزان استانبول استفاده کنید.تور ارزان استانبول را می‌توانید با هتل‌های مناطق «دولاپ دره» و «آکسارای» رزرو کنید. چرا که توریست‌های کمتری به این مناطق می‌روند. اغلب کارگاه‌های فنی و تعمیرگاه‌ها در محله «دولاپ دره» واقع شده‌اند.محله آکسارای نیز هتل‌های ارزانی دارد. ولی باید بدانید که امنیت این منطقه فقط برای مرد‌ها مناسب است و خانم‌های تنها بهتر است در منطقه امن‌تری اقامت داشته باشند.

در کل خدمات تور ارزان استانبول معمولا ثابت نیست شما می‌توانید طبق نیاز خودتان، توری با پکیج مناسب را رزرو کنید. یکی از خدمات اصلی ما برای تور ارزان استانبول از تهران ، ارائه مشاوره تخصصی رایگان به مسافران است. در نتیجه برای دریافت پاسخ سوالات‌تان درباره تور استانبول می‌توانید با ما تماس بگیرید.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *