بهترین تنقلات برای گردشگران خارجی در ایران

برای توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند، امتحان کردن تنقلات و خوراکی‌های جدید به اندازه دیدن آثار تاریخی و اماکن دیدنی جذابیت دارد.طعم‌های جدید در کشوری متفاوت، می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی برای یک گردشگر رقم بزند. 1. باسلوق باسلوق یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های ایرانی است که به طرز شگفت‌انگیزی برای توریست‌های خارجی جذاب است. […]

سوهان

برای توریست‌هایی که به ایران سفر می‌کنند، امتحان کردن تنقلات و خوراکی‌های جدید به اندازه دیدن آثار تاریخی و اماکن دیدنی جذابیت دارد.طعم‌های جدید در کشوری متفاوت، می‌تواند تجربه‌ای به یاد ماندنی برای یک گردشگر رقم بزند.

1. باسلوق

باسلوق یکی از محبوب‌ترین شیرینی‌های ایرانی است که به طرز شگفت‌انگیزی برای توریست‌های خارجی جذاب است. بافت نرم و ژله‌ای باسلوق با طعم‌های مختلف به شدت گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند و یک شیرینی منحصربه‌فرد برای پذیرایی از مهمان‌های خارجی محسوب می‌شود.

2. بستنی سنتی با فالوده شیرازی

ترکیب بستنی سنتی با فالوده شیرازی یک خوراکی جدید و خاص برای توریست‌های خارجی است که بیشتر گردشگران از خوردن آن لذت می‌برند. اگر مهمان خارجی دارید و یا قصد دارید از توریست‌های خارجی به روشی خاص پذیرایی کنید، پیشنهاد ما بستنی سنتی با فالوده شیرازی است.

 

گزاصفهان

 

3. انواع پفک و استیک

یکی دیگر از تنقلاتی ایرانی که توجه توریست‌های خارجی را به خود جلب می‌کند، پفک و استیک‌های طعم دار است. بهتر است بدانید که گاهی اوقات خوردن یک بسته اسنک کچاپ می‌تواند برای یک گردشگر خارجی از هر خوراکی دیگری جذاب‌تر باشد.

 

4. باقلوا

باقلوا یک شیرینی فوق‌العاده لذیذ با مغزهای خرد شده و خمیری لایه لایه است که به خاطر طعم لذیذ و خوشمزه‌ای که دارد بین توریست‌های خارجی بسیار محبوب است. امتحان کردن باقلوا برای گردشگران خارجی می‌تواند به اندازه خوردن یک وعده غذای جدید ایرانی هیجان‌انگیز باشد.

5.گز

گز اصفهان به خصوص گزهای آردی و مغزدار به خاطر بافت منحصربه‌فردی که دارند، برای توریست‌های خارجی بسیار خاص هستند. اگر قرار است از مهمان‌های خارجی‌تان در یک دورهمی پذیرایی کنید، می‌توانید با یک استکان چای ایرانی و گز آردی پسته‌ای یک خاطره‌ای به یاد ماندنی برای آن‌ها رقم بزنید.

تنوع شیرینی‌ها، تنقلات و خوراکی‌های خوشمزه‌ ایرانی آنقدر زیاد است که یک توریست اگر کنجکاو باشد، می‌تواند هر روز با طعمی جدید از دنیای تنقلات ایرانی آشنا شود. 

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *