بلیط تهران به استانبول ✈️(بهترین قیمت پرواز تهران استانبول)

 سفر به استانبول با همه زیبایی‌های جذابش زمانی قشنگ تر و به یادمانی می‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور استانبول در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی پایین‌تر است و گردشگران ایرانی می‌توانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را داشته باشند.در آژانس هواپیمایی […]

بلیط تهران به استانبول

 سفر به استانبول با همه زیبایی‌های جذابش زمانی قشنگ تر و به یادمانی می‌شود که قیمت پرواز، هتل و یا تور استانبول در مقایسه با سفرهای خارجی دیگر و حتی در بعضی مواقع از تورهای داخلی پایین‌تر است و گردشگران ایرانی می‌توانند با کمترین بودجه تجربه یک سفر خارجی به یادماندنی را داشته باشند.در آژانس هواپیمایی همراهان گشت امکان خرید بلیط هواپیما استانبول به سه صورت حضوری، تلفنی و اینترنتی برقرار است.

قیمت بلیط تهران به استانبول به فاکتورهای گوناگونی بستگی دارد، به ویژه شرکت هواپیمایی و تاریخ سفر شما. اگر بتوانید از مدتی قبل بلیت تهران به استانبول را (از ایرلاین‌های ایرانی) رزرو کنید، هزینه بلیط‌ تان بسیار به صرفه‌تر خواهد بود. البته این موضوع برای ایام عادی صادق است و نه ایام تعطیلات.

 

روش دیگر برای تهیه پرواز تهران استانبول بلیط چارتر استانبول است که قیمت آن وابسته به زمان پرواز می باشد

ارزان بودن قیمت هتل استانبول، بلیط هواپیما استانبول و حتی تور استانبول دلایل مختلفی دارد، از جمله فاصله کم ترکیه از ایران و عرضه تعداد زیادی هتل، پرواز و تور استانبول در بازار آژانس‌های مسافرتی که موجب رقابت و کاهش قیمت آن می شود. گذشته از آن قیمت غذا، تفریحات، حمل و نقل و .. در استانبول به نسبت کشور های اروپایی همجوار ترکیه بسیار ارزان است و در نهایت تمامی عوامل موثر در هزینه سفر موجب می‌شود تا شما سفری ارزان به استانبول این شهر تاریخی و زیبا داشته باشید. 

اگر فرودگاه مقصد و نزدیک بودن به محل اقامت برای شما اهمیت دارد، هنگام رزرو و خرید بلیط هواپیما استانبول، می‌توانید در بخش فیلترها بین فرودگاههای استانبول انتخاب کنید. با این کار فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. در حال حاضر استانبول دو فرودگاه بین المللی دارد:

فرودگاه جدید استانبول (IST)

✈  فرودگاه صابیحا گوکچن استانبول (SAW)

 

اگر قصد خرید بلیط ارزان تهران استانبول را دارید، با ورود به وب‌سایت همراهان گشت، تاریخ موردنظر خود را در قسمت مشخص‌شده وارد کنید و پس از مشاهده قیمت­ها، بر اساس میزان بودجه خود، یکی از بلیط­ ها را انتخاب کنید. چنانچه تاریخ مشخصی را برای سفر خود در نظر ندارید، می­توانید قیمت بلیط هواپیماهای مقصد خود را در روزهای قبل و بعد نیز مشاهده و بلیط ارزان تهران استانبول را تهیه کنید.

 یکی از راه های خرید ارزان بلیط هواپیما تهران به استانبول خرید بلیط لحظه آخری است. خرید بلیط لحظه آخری استانبول به این صورت است که در برخی از روزها، یک ساعت مانده به پرواز ممکن است هنوز ظرفیت هواپیما خالی باشد، بنابراین هواپیمای ارائه کننده مجبور است برای پر کردن صندلی ها قیمت بلیط را تا حدودی پایین تر بیاورد.

ایرلاین های مختلفی پرواز استانبول را برگزار می کنند، که از جمله ی آنها میتوان به ترکیش ایرلاینز، پگاسوس ایرلاینز، الامارات، قطر ایر ویز، ماهان ایر، معراج، قشم ایر و ایران ایر تور اشاره نمود. شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز جز بهترین ایرلاین های پرواز مسیر استانبول است که پروازهای تهران به استانبول و بلعکس را نیز ساپورت می کند.

 

همراهان گشت با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات گردشگری به صورت آنلاین می کوشد تا به عنوان معتبرترین شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی در منطقه غرب تهران، تجربه ی لذت بخش یک رزرو اینترنتی را برایتان تداعی کند.شما در هر کجای دنیا که باشید، در هر ساعت از شبانه روز می توانید از طریق سایت همراهان گشت بلیط هواپیما، بلیط چارتر، رزرو هتل ارزان قیمت، تورهای مسافرتی و تور لحظه آخری را با پایین ترین نرخ ها انتخاب کنید. 

به این نکته باید توجه کرد که اگر قصد سفر توریستی به استانبول را دارید باید بلیط برگشت را نیز تهیه کنید زیرا هنگام ورود به ترکیه، بلیط برگشت استانبول به تهران شما نیز چک می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *