پیکاپ ویزای کانادا | با تضمین قیمت و در سریع‌ترین زمان

پس از انجام انگشت نگاری، جواب ویزا به طور متوسط بعد از  یک هفته تا ۲ ماه از طریق ایمیل اعلام می‌‌شود. (البته ممکن است روند جواب ویزا بیشتر از دو ماه هم به طول بینجامد). در صورت مثبت بودن جواب، متقاضی بایستی مجددا پاسپورت را برای دریافت مهر ویزای کانادا به سفارت کانادا تحویل […]

پیکاپ ویزا

پس از انجام انگشت نگاری، جواب ویزا به طور متوسط بعد از  یک هفته تا ۲ ماه از طریق ایمیل اعلام می‌‌شود. (البته ممکن است روند جواب ویزا بیشتر از دو ماه هم به طول بینجامد). در صورت مثبت بودن جواب، متقاضی بایستی مجددا پاسپورت را برای دریافت مهر ویزای کانادا به سفارت کانادا تحویل دهد. یکی از خدمات آژانس‌های هواپیمایی طی کردن این روند است. در واقع دیگر نیازی نیست متقاضی مجددا برای مهر کردن پاسپورت به کشور ثالث سفر کند. آژانس‌های هواپیمایی پاسپورت مسافر را از ایشان دریافت کرده و به سفارت تحویل داده و پس از دریافت ویزا، آن را به متقاضی تحویل می‌دهند.

به پروسه ارسال پاسپورت به یکی از مراکز پردازش ویزا – وک (Visa Application Center – VAC) و سفارت کانادا برای وارد کردن لیبل ویزای کانادا در آن پیکاپ ویزای کانادا می‌گویند.توجه داشته باشید که پیکاپ ویزا تنها برای کشور هایی انجام می شود که سفارت خانه ی آنها در ایران وجود ندارد مثل کانادا و انگلیس و آمریکا، آلبانی و لیتوانی.

 

پیکاپ پاسپورت

 

پیکاپ ویزای کانادا و پیکاپ پاسپورت کانادا هر دو به معنای درج لیبل ویزای کانادا در پاسپورت است و معمولا به جای هم به کار می‌روند.همراهان گشت در حال حاضر سریع ترین و با کیفیت ترین خدمات پیکاپ پاسپورت را به متقاضیان ایرانی عرضه می کند.

پیکاپ ویزا یکی از اصلی‌ترین خدمات همراهان گشت در چند سال گذشته، که از اهمیت بسیاری برای مدیر مجموعه چه از منظر تسریع  و چه از منظر کیفیت خدمات برخوردار است.

اخذ ویزای کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس از طریق سفارت های ۳ کشور در کشورهای ثالث قابل انجام است.

سفارت کانادا در دو شهر اصلی ترکیه یعنی آنکارا و استانبول واقع شده است. پروسه پیک آپ پاسپورت در دفاتر وک و سفارت کانادا در یکی از این دو شهر انجام می‌شود. اگر در کشور ترکیه، امارات، ارمنستان یا دیگر کشورهای همسایه پروسه انگشت نگاری خود را انجام داده باشید، می‌توانید پیکاپ ویزای کانادا را در کشور ترکیه انجام دهید.

هزینه پیکاپ ویزا برای اخذ ویزای کشورهای کانادا، آمریکا و انگلیس در بازه ای حدود ۳۰ الی ۱۲۰ دلار می باشد که با توجه به نواسانات ارز متغیر است.

پیکاپ ویزا معمولاً بین ۷ الی ۱۰ روز کاری زمان می برد تا به دست متقاضی برسد. فرد تا ۳۰ روز زمان دارد تا برای پیکاپ ویزای کانادا، انگلیس و آمریکا اقدام کند. در صورتی که در این بازه زمانی اقدامی جهت پیکاپ ویزا صورت نگیرد، در این صورت ریجکت خواهید شد.با توجه به اقدامات لازم پیکاپ ویزا توسط کارگزاران و شرکت های پستی، حدود ۷  الی ۱۰ روز کاری پاسپورت به دست متقاضی می رسد.

 

مدارک لازم جهت پیکاپ ویزاهای مهاجرتی

  • پرینت ایمیل سفارت
  • پر کردن کامل صفح آخر ایمیل که مشخصات شخصی متقاضی را شامل می‌شود.
  • وکالت نامه (این وکالت نامه از طرف شما به آژانس کارگزار جهت دریافت پاسپورت از سفارت داده می‌شود.)
  • پاسپورت امضا شده متقاضی
  • دو قطعه عکس ۵*۷ که یکی از آن‌ها بایستی مهر محل عکاسی را داشته باشد.
به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *