تور تفلیس

پکیج 7 شب و 8 روز تور تفلیس Tbilisi tour

  • مدت اقامت از ۸
  • شروع قیمت با تخفیف از ۷۳۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

خدمات تور

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر به فرودگاه
  • ترانسفر به هتل
  • تور لیدر فارسی زبان
  • بیمه مسافرتی

جزئیات تور

  • شهر مبدأ: تهران
  • محل حرکت تور: تهران
  • درجه سختی: سبک
  • خدمات تور: پرواز رفت و برگشت
    اقامت در هتل به همراه صبحانه
    بیمه
    ترانسقر رفت و برگشت
    لیدر

درباره تور

کشور گرجستان  در منطقه قفقاز اوراسیا واقع شده است همسایگان شمالی این کشور روسیه و از جنوب به ترکیه و ارمنستان و با دریای سیاه از غرب هم مرز می باشد  کشور گرجستان حدود 200 سال پیش تحت سلطه ایران بود  جمعیت این کشور زیبا حدود 3 میلیون و هشتصد هزار نفر می باشد  پایتخت کشور گرجستان تفلیس و عضوی از اتحادیه ناتو  می باشد .دین رسمی مردم گرجستان مسیحی ارتدوکس است. این سرزمین سبز  در گذشته تمدن ها و حاکمان مختلفی را در دل خود داشته و غنی از تاریخ کهن می باشد .در سال ۲۰۱۶وزارت امور خارجه گرجستان اعلام کرد که برای سفر به گرجستان نیازی به گرفتن روادید یا همان ویزا نیست و این موضوع باعث پیشرفت صنعت توریست در گرجستان شد .

گرجستان یک کشور چهار فصل می باشد. اما بهترین فصل سفر به گرجستان فصل بهار می باشد.بیشتر جشنواره های مهیج در این فصل برگزار می شود همین امر باعث شده که این کشور سالانه میزبان هزاران گردشگر و توریست از سراسر دنیا  باشد ،این کشور بین دریای سیاه و دریای خزر قرار دارد و جاذبه های گردشگری این کشور خارق العاده است ،جاده ابریشم که مهمترین جاده تجاری دنیا در قرن حاضر است  از این کشور عبور می کند.

پس با وجود تمامی این ویژگی ها و ، دست بجنبانید و با تور گرجستان راهی این کشور شوید  و شهرهای زیبا و دیدنی تفلیس و باتومی را ببینید و خاطراتی ماندگار برای خود رقم بزنید.

 

از شهر های معروف گرجستان به تفلیس ، باتومی ، کوتائیسی، زوگدیدی ،گوری، ساکی، تلاوی، آخالتسیخه ، می باشد.تور گرجستان امروزه به یکی از تورهای محبوب بین کشورهای آسیایی تبدیل شده است.از مهمترین دلایل خرید تور تفلیس و رزرو تور باتومی چشمه های آبگرم این شهرها می باشد 

 

کی از دلایل استقبال از تور گرجستان ، چشمه های آب گرم این کشور است.گردشگران می توانند پس از پیاده روی در سواحل بی نظیر دریای سیاه، و تماشای مساجد نقاشی شده و همچنین کلیساهای  ارتودوکس ها، به این چشمه ها رفته و خستگی سفر را از خود دور کنند

 

مکان های دیدنی و جاذبه های سفر به گرجستان

کوه قازبکی یا کازابک

این کوه در بخشی از کوههای قفقاز است که بلندترین کوه این منطقه است دامنه این کوه بسیار زیبا است.

شهر اوپلیستسیخ

شهر اوپلیستسیخ از قدیمی ترین شهر سنگی دنیا و مهمترین و منحصربه فردترین مکان گردشگری گرجستان به حساب می آید. این شهر درون صخره ها تراشیده شده است و نام این شهر درسال۲۰۰۷به فهرست میراث یونسکو اضافه شده است.

 

Kartlis-Deda

 

قلعه ناریکا

قلعه ناریکا در شهر تفلیس واقع شده است قدمت آن به قرن چهارم میلادی برمیگردد. این قلعه برروی تپه ای قرار دارد و در قسمت پایین این قلعه کلیسای به نام سنت نیکلاس قرار دارد.

مجسمه کارتلیس ددا

گویا این مجسمه یا یادبود نمادی از شهر تفلیس می باشد ،ای مجسمه در یک دست جام و در دست دیگر شمشیر دارد ارتفاع این مجسمه به ۲۰متر می رسد.

 

تور تفلیس

 

هرساله در این کشور سرسبز و زیبا جشنواره های متعددی برگزار میشود از مهمترین جشنواره های این کشور که می توانید با خرید تور گرجستان شاهد این زیبایی ها باشد 

 

تبیلیسوبا

این جشنواره به مناسبت تولد تفلیس در ماه اکتبر برگزار می شود که در این جشنواره بهترین های کشور گرد هم جمع شده و با رقص و شادی و آوازاین فستیوال را ترتیب می دهند در این فستیوال برای پذیرایی میهمانان خود از خوراکی های خوش طعم، پنیر منحصر به فرد این کشور استقبال می شود.

فستیوال پنیر

جشنواره پنیر جز فستیوال های بین المللی که جالب ترین و پرطرفدار ترین جشنواره  بحساب میآید شرکت کنندگانی از کشور های ارمنستان و آذربایجان نیز به آن پیوسته اند. در فستیوال پنیر، انواع پنیرهای محلی با رسپی هایی عجیب و مرموز، که در نقاط مختلف این ۳ کشور تهیه شده را جمع می کنند و خوش طعم ترین آن ها را انتخاب می کنند.

از عجیب ترین پنیر های این فستیوال می توان به پنیر دودی، شیرین، شور، خامه ای اشاره کرد. همچنین پنیر هایی که در پوست گوسفندان، گُل، ادویه جات تهیه می شوند نیز در این فستیوال به چشم می خورد.

فستیوال رنگ

یکی دیگر از محبوب ترین و جذاب ترین فستیوال های تور گرجستان جشنواره رنگ است. این جشنواره از فستیوال هولی هندوستان الگوبرداری شده و در آن مردم، آب همراه با رنگدانه ها را بر روی همدیگر می باشند. فستیوال رنگ ، از آنهایی است که پیر و جوان و زن و مرد را سر ذوق آورده و هیچ کس نمی تواند از آن بگذرد. جوان ها اصلی ترین طرفداران این فستیوال پر نقش و لعاب هستند.

جشنواره آرت _ ژن

از تاثیرگذارترین و محبوب ترین فستیوال های گرجستان که در سطح بین الملل مطرح است،محور فعالیت های نمایندگان مختلف در جشنواره آرت _ ژن، انواع صنایع دستی بی نظیر همچنین آلات هنری نادر و منحصر به فرد این کشورها است.  در جشنواره آرت _ ژن، قومیت های مختلف کشور گرجستان به همراه نمایندگان از کشورهای چین، اوکراین، ژاپن، فرانسه، انگلستان، چچن و غیره، به دور یکدیگر جمع می شوند.در سال ۲۰۰۷ رکورد این جشنواره بی نظیر و گسترده، شکسته شد. تعداد بازدید کنندگانی که با تور گرجستان، از این فستیوال استقبال کردند، به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید.