بنر همراهان گشت

پکیج 7 شب و 8 روز پاتایاPattaya tour

  • مدت اقامت از ۸
  • شروع قیمت با تخفیف از ۸۳,۴۷۰,۰۰۰ ریال

شهرهای مورد بازدید

کشورهای مورد بازدید

خدمات تور

  • بلیط رفت و برگشت
  • ترانسفر به فرودگاه
  • ترانسفر به هتل
  • ویزای توریستی
  • اقامت در هتل

جزئیات تور

  • شهر مبدأ: تهران
  • محل حرکت تور: تهران
  • درجه سختی: سبک
  • خدمات تور: پرواز رفت و برگشت
    اقامت در هتل
    صبحانه
    بیمه
    ویزا
    ترانسفر رفت و برگشت

درباره تور

شهر ساحلی پاتایا یکی از مقاصد گردشگری کشور تایلند است که در ساحل شرقی خلیج تایلند قرار دارد. این شهر توریستی به علت داشتن بناهای تاریخی منحصر به فرد، سواحل زیبا، طبیعت سرسبز و بی نظیر، خیابان‌های شلوغ و سرشار از زندگی و مراکز خرید به روز سالانه پذیرای بیش از ۵/۵ میلیون توریست خارجی است. در این مطلب قصد داریم جاذبه‌های گردشگری این شهر را معرفی کنیم تا شما عزیزان در تور پاتایا برای دیدن آن‌ها برنامه‌ریزی نمایید.

 

اوقاتی خوش در خیابان سرزنده واکینگ استریت

خیابان واکینگ استریت (Walking Street) یکی از سرزنده‌ترین خیابان‌هایی است که در تور پاتایا می‌توانید از آن دیدن کنید. این خیابان با این که فقط 1 کیلومتر طول دارد اما شلوغ ترین مرکز تفریحی کل کشور تایلند محسوب می‌شود. خیابان واکینگ استریت پر از رستوران‌ها، بارها، کافه‌ها و آب میوه فروشی‌هایی است که درست بعد از تاریک شدن هوا کار اصلی خود را شروع می‌کنند.

پس همانطور که متوجه شدید اگر در طول روز سری به این خیابان بزنید با فضای خلوتی روبرو خواهید شد اما با رسیدن شب و روشن شدن چراغ‌ها، تعداد افرادی که به خیابان واکینگ استریت می‌آیند هر لحظه بیشتر و بیشتر شده و هیاهوی جمعیت و صدای موسیقی در همه جای آن طنین‌انداز می‌شود؛ انگار که رسیدن شب، زندگی و جانی دوباره بر کالبد این خیابان می‌دمد.

باغ استوایی نانگ نوچ پاتایا

بدون شک باغ استوایی نانگ نوچ (Nong Nooch Tropical Garden) یکی از جذاب‌ترین مکان‌هایی است که علاقه‌مندان به گل و گیاه می‌توانند در تور پاتایا از آن دیدن نمایند. مساحت این باغ ۲٫۴ کیلومترمربع است و انواع مختلفی از رستوران‌ها، سالن‌های برگزاری نمایش و پارک‌‌های گیاه شناسی در آن قرار دارند. بازدید کنندگان هنگام حضور در این مکان می‌توانند علاوه بر تماشای سه نوع باغ در کنار هم(باغ استون هنج، باغ رنسانس اروپایی و باغ فرانسوی قرن هفدهم) از انواع ارکیده، گونه‌های خاص کاکتوس، گیاهان گوشتی، بن سای، توپیاری و نخل‌های استوایی نیز دیدن نمایند. جالب است بدانید امکان کرایه دوچرخه هم در باغ نانگ نوچ وجود دارد.

گذراندن لحظات دلپذیر در بازار شناور در تور پاتایا

بازار شناور پاتایا با نام واقعی «بازار شناور چهار منطقه» به چهار منطقه تایلند در شمال، جنوب، شمال شرقی و مرکز تقسیم شده است. در هر بخش از بازار محصولاتی به فروش می‌رسد که نشان دهنده همان بخش‌های نامبرده است. بعد از ظهرها، در بازار شناور پاتایا نمایش فرهنگی برگزار می‌شود که برای گردشگران تور پاتایا بسیار جالب است. همچنین مسافران تور پاتایا می‌توانند قایقی همراه راهنما از حاشیه رودخانه اجاره کرده و در کنار قایق سواری از دیدن صدها خانه‌ چوبی با چهار سبک متفاوت لذت ببرند.

 

مجسمه بودا در معبد وات فرا خوا یای

معبد وات فرا خوا یای (Wat Phra Khao Yai) در سال۱۹۴۰ میلادی در ساحلی بزرگ به نام بنگ راک (Bang Rak) بنا شد. یک مجسمه طلایی از بودا به ارتفاع 12 متر درست مقابل دریا و در میان درختان سرسبز در این معبد قرار دارد که به بودای بزرگ معروف است. مردم محلی روزانه برای زیارت به این مکان آمده و با تاج های گل زیبا و عودهای خوش عطر آنجا را تزئین می‌کنند، گردشگران تور پاتایا نیز برای تماشای مجسمه بزرگ و مجسمه‌های کوچک بودا، عمارت کلاه فرنگی و مناظر ساحلی بی نظیر پا به این مکان می‌گذارند.

تفریح و خوشگذرانی در پارک‌های آبی پاتایا

تفریح و خوشگذرانی در پارک‌های آبی یکی دیگر از قسمت‌های جذاب تور پاتایا است. به خصوص برای افرادی که با خانواده و فرزند سفر می‌کنند پارک‌های آبی، فرصتی است تا تفریحات هیجان‌انگیزی را کنار یکدیگر تجربه نمایند.

آشنایی با عجیب‌ترین‌های جهان در موزه ریپلی پاتایا

موزه ریپلی پاتایا (Ripley’s Believe It Or Not) را می‌توان زنجیره‌ای از موزه‌ها دانست که مجموعه‌ای از لوازم عجیب و غریب از تمام نقاط دنیا را در خود جای داده است. اما ریپلی پاتایا فقط یک موزه نیست و گردشگران در کنار بازدید از این موزه می‌توانند از بالن سواری، سینمای 12 بعدی و سواری‌های سرگرم کننده موجود در مکان نیز استفاده کنند.

تماشای جنگل‌های انبوه تایلند در زیپلاین فلایت آف د گیبون

زیپلاین فلایت آف د گیبون (Flight Of The Gibbon) با بیست و دو خط زیپلاین و دو ایستگاه در بین پاتایا و بانکوک قرار دارد. این زیپلاین فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها هنگام تجربه یک ماجراجویی کامل کنار یکدیگر، جنگل‌های سبز و انبوه این منطقه را نیز تماشا کنند.

جاذبه های دیدنی در تور پاتایا

موزه ANEK KUSALA SALA نمادی از دوستی بین چین و تایلند

موزه Anek Kusala Sala محلی برای نگهداری 300 قطعه آثار هنری چینی است و برای ایجاد دوستی بین دو کشور چین و تایلند ساخته شده است. این موزه در دو طبقه طراحی شده و طبقه دوم مجسمه‌های بزرگ تر را در خود جای داده است، از معروف ترین مجسمه‌های این موزه می‌توان به راهبان شائولین اشاره کرد.

صرف یک وعده غذای دریایی در رستوران موم آروی پاتایا

رستوران موم آروی (Mum Aroi) در دهکده ماهیگیری Naklua قرار دارد. در صورتی که تمایل دارید در تور پاتایا یک وعده غذایی دریایی را در یک رستوران ساحلی جذاب نوش جان کنید حتما سری به این رستوران بزنید. همچنین هنگام صرف غذا می‌توانید از تماشای قایق‌های ماهیگیری قدیمی نیز لذت ببرید.

سواحل شنی و ماسه سفید کوه لارن

ساحل کوه لارن پاتایا (Koh Larn) دارای شش ساحل اصلی به نام‌های ساحل سامه، ساحل تاوا اِین، ساحل تِین، ساحل نول، ساحل تانگ لینگ، ساحل تای اِیِ و چندین ساحل کوچک است که همگی آن‌ها دارای شن و ماسه سفید و آب‌های روشن و شفاف هستند. گردشگران تور پاتایا می‌توانند در هتل‌های ساحل کوه لارن جا رزرو کنند و تمام مدت از خدمات رستوران و غذای موجود در این ساحل‌ها نیز استفاده نمایند.

 

آشنایی با فیل‌ها در جنگل فیل‌های پاتایا

جنگل فیل‌های پاتایا (Pattaya Elephant Jungle Sanctuary) یکی دیگر از مکان‌های جذاب شهر پاتایا است که در آن گردشگران با این حیوانات غول پیکر آشنا می‌شوند.

بزرگ‌ترین تصویر حکاکی شده از بودا در کوه بودا

کوه بودا در منطقه دریاچه نقره‌ای قرار دارد و مکانی است که علاقه مندان می‌توانند بزرگ ترین تصویر حکاکی شده از بودا را در آنجا تماشا کنند. این تصویر با طول 130 متر و عرض 70 متر با لیزر روی کوه آهکی حک شده و سپس با طلا تزیین شده است.

بنای چوبی ساختمان حقایق

ساختمان حقایق یک بنای چوبی است که در ارتفاع 105 متری از زمین بنا شده است. حکاکی‌های بسیار زیبایی روی در تمامی بخش‌های داخلی و خارجی این بنا وجود دارد که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند. جالب است بدانید این حکاکی‌ها و کنده‌کاری‌ها هنوز هم ادامه دارد.

تماشای جاذبه‌های تایلند و اروپا در سیام و اروپای کوچک

سیام و اروپای کوچک (Mini Siam And Mini Europe) کمی بیرون‌تر از شهر پاتایا قرار دارد. در این منطقه گردشگری، مهم‌ترین جاذبه‌های تایلند و کل اروپا در ابعاد کوچک قابل مشاهده است. با رسیدن تاریکی نورپردازی تمامی بناها روشن می‌شود و تصاویر بی نظیری را برای ثبت عکس‌های جذاب فراهم می‌کند.

 

دیگر دیدنی‌های شهر پاتایا

از دیگر دیدنی‌های تور پاتایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رستوران چینی لنگ کی (Leng Kee)
  • پارک پاتایا (Pattaya park)
  • ساحل و روستای ماهیگیری بن آمفور (Ban Amphur)
  • مرکز خرید سنترال فستیوال (Central Festival)
  • باغ وحش ببرها
  • ساحل جامتین
  • موزه بطری‌های شیشه‌ای
  • مرکز خرید اوت لت پریمیوم پاتایا
  • دریاچه نقره‌ای پاتایا
  • پارک سنگی میلیون سال و مزرعه‌ تمساح پاتایا
  • پناهگاه حقیقت (Sanctuary of Truth)