هتل ملک اصفهان

معرفی و تصاویر

معرفی هتل ملک اصفهان

اهل بازدید از جاهای دیدنی تاریخی هستید و می‌خواهید سفری کم هزینه به اصفهان داشته باشید؟ بنابراین هتل ملک اصفهان را در لیست گزینه‌های خود قرار دهید. این هتل دو ستاره در خیابان ملک شمالی است و به عنوان انتخابی مقرون به صرفه برای اقامت شما در مرکز اصفهان پیشنهاد می‌شود. ساختمان سه طبقه هتل ملک اصفهان در محله‌ای آرام و کم رفت و آمد قرار گرفته و فاصله کوتاهی با جاذبه‌های تاریخی شهر دارد. این هتل در سال ۱۳۸۳ شروع به کار کرده و تقریبا یک دهه بعد بازسازی شده است. نمای آجری ساختمان هتل ملک با کاشی‌های آبی فیروزه‌ای تزیین شده و در بخش ورودی آن گُل‌کاری‌های زیبایی به چشم می‌خورد. پس از ورود به هتل ملک اصفهان با فضایی ساده و صمیمی روبرو می‌شوید. در دکوراسیون لابی و بخش پذیرش، چند آیتم از صنایع دستی اصفهان قرار داده شده که روحیه هنردوستی در شهر اصفهان را نشان می‌دهند.

 

آدرس هتل ملک اصفهان

هتل ملک در یکی از محله‌های تاریخی اصفهان (خیابان بزرگمهر، خیابان هشت بهشت غربی، خیابان ملک شمالی، جنب کوچه ملاباشی) قرار دارد. شما می‌توانید با پیاده‌روی بیست دقیقه‌ای از هتل ملک به میدان نقش جهان، کاخ چهلستون، موزه چهلستون، مسجد حکیم، کاخ هشت بهشت و پارک شهید رجایی بروید. اگر ترجیح می‌دهید با خودرو این مسیر را طی کنید، فقط پنج دقیقه زمان لازم دارید. همچنین فراموش نکنید که رستوران‌ها و چایخانه‌های سنتی بسیاری در بافت تاریخی نزدیک میدان نقش جهان فعالیت می‌کنند.

علاوه بر جاذبه‌های گردشگری مشهوری که در فاصله کوتاهی از هتل ملک اصفهان قرار دارند، چندین مکان تاریخی شگفت‌انگیز و کمتر شناخته‌شده نیز در نزدیکی این هتل هستند. برای مثال جهت بازدید از خانه تاریخی ملاباشی، انگورستان ملک، رستوران سنتی و تاریخی قصر منشی و محله جویباره لازم است فقط پنج دقیقه یا کمتر پیاده‌روی کنید.

مشخصات

مشخصات تماس

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

کات ضروری هتل ملک اصفهان از پذیرش زوج‌ها با صیغه‌نامه، معذور است. هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در هتل دریافت می‌شود. هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود.