هتل مروارید اصفهان

اصفهان، انتهای خیابان حکیم، جنب بانک ملت

معرفی و تصاویر

معرفی هتل مروارید اصفهان

سفر شما به اصفهان ممکن است دلایل مختلفی داشته‌ باشد. اگر می‌خواهید با اهداف کاری به این شهر سفر کنید و تمایلی به هزینه کردن ندارید، می‌توانید هتلی با ستاره‌های کمتر را انتخاب کنید. جایی که مقرون به صرفه باشد اما کیفیت کافی را برای استراحت یک یا چند شب برایتان فراهم کند. هتل مروارید یکی از همین گزینه‌هاست؛ هتلی یک ستاره و جمع و جور که مهم‌ترین ویژگی‌اش، قرار گرفتن در مرکز شهر است.

قدمتی هفده ساله دارد و آخرین بار در سال 1394 بازسازی شده. با داشتن دو طبقه و ۱۷ اتاق، به مسافرانی که می‌خواهند اقتصادی به نصف جهان سفر کنند سرویس می‌دهد تا در یک منطقه مرکزی، اقامتی بی‌دغدغه داشته ‌باشند.

 

آدرس هتل مروارید اصفهان

هتل مروارید اصفهان کمی بالاتر از دروازه دولت و در خیابان مسجد حکیم واقع شده و شاید فاصله دو کیلومتری‌اش با میدان نقش جهان، باعث شود تک ستاره‌ای بودنش به چشم نیاید. بنابراین برای بازدید از چهلستون و عالی‌قاپو و بازار قیصریه، اصلا به زحمت و هزینه نمی‌افتید و با یک پیاده‌روی کوتاه به این اماکن تاریخی خواهید رسید.

با اقامت در هتل مروارید، می‌توانید بعد از ظهر خود را با قدم زدن در خیابان چهارباغ پایین بگذرانید و برای خرید سوغات، به بازار بزرگ اصفهان سری بزنید. با شش دقیقه رانندگی به سی و سه پل خواهید رسید و در کمتر از یک ربع، محله تاریخی جلفا و پل خواجو را ملاقات خواهید کرد.

همچنین اگر بدون خودرو به اصفهان سفر می‌کنید، فقط سه دقیقه تا ایستگاه متروی دروازه دولت فاصله دارید. ایستگاه اتوبوس و تاکسی هم در چند قدمی محل اقامت قرار دارد تا برای گشت و گذار در شهر به مشکلی برنخورید. برای رفتن به ایستگاه راه آهن نیم ساعت در راه هستید و تا فرودگاه بین‌المللی اصفهان حدود ۳۵ تا ۴۰ دقیقه فاصله دارید.

 

خدمات رایگان و غیر رایگان هتل مروارید اصفهان

شما با انتخاب این هتل، امکانات لازم برای یک اقامت بی دردسر را در اختیار خواهید داشت. طبیعتا انتظار استخر، اتاق ماساژ و سالن ورزشی را ندارید. اما به عنوان یک هتل مقرون به صرفه، می‌توانید از خدماتی مانند لاندری (لباسشویی)، صندوق امانات، تلفن، یخچال، تلویزیون، میز و صندلی و سرویس بهداشتی استفاده کنید. شرایط پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و پرسنلی خوشرو و مودب دارد. با اینکه در یک ساختمان قدیمی اقامت می‌کنید، نظافت اتاق‌ها و لابی تا حد امکان حفظ شده و به طور روزانه رسیدگی می‌شود. مثل اکثر هتل‌ها، پذیرش کودکان کوچک‌تر از دو سال رایگان است. نکته پایانی این است که برای اتصال به اینترنت این هتل، باید هزینه جداگانه‌ای بپردازید.

مشخصات

مشخصات تماس

اصفهان، انتهای خیابان حکیم، جنب بانک ملت

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال رایگان است. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در هتل دریافت می‌شود. هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود.