هتل آزادی اصفهان

خیابان مسجد سید نرسیده به چهارراه تختی

معرفی و تصاویر

هتل آزادی اصفهان یکی از هتل‌های قدیمی این شهر است که در سال ۱۳۵۶ ساخته و در سال ۱۳۹۴ بازسازی شد. این هتل ۳ ستاره در چهارراه تختی قرار دارد و به راحتی می‌توان به جاهای دیدنی شهر مثل کاخ هشت بهشت، چهل ستون، میدان نقش جهان و سی‌وسه پل رفت. ورزشگاه تختی اصفهان نیز فاصله چندانی با این هتل ندارد. 

هتل در ۳ طبقه و با ۳۸ اتاق به مسافران خدمت‌رسانی می‌کند. پنجره اتاق‌ها رو به خیابان باز می‌شود. امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، تلویزیون و تهویه مطبوع در اتاق‌ها موجود است. سرویس بهداشتی واحدها از نوع فرنگی است و در حمام اختصاصی آن، دوش تعبیه شده است. 

اگر در این هتل اتاق رزرو کنید، صبحانه رایگان دریافت می‌کنید. اگر مایل هستید داخل هتل ناهار و شام را نیز میل کنید، می‌توانید در رستوران هتل با پرداخت هزینه‌ای طبق تعرفه هتل، انواع غذای ایرانی سفارش دهید. 

اگر با هواپیما عازم اصفهان هستید، می‌توانید با پرداخت هزینه از خدمات ترانسفر فرودگاهی هتل بهره‌مند شوید. از سایر امکانات این هتل می‌توان به خدمات بیدارباش،  تهویه مطبوع، صندوق امانات و سیستم اعلام حریق اشاره کرد. 

هتل آزادی اصفهان یکی از هتل‌های میان‌رده این شهر است. این هتل را به افرادی که به دنبال هتلی با قیمت مناسب در محدوده مرکز شهر هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

مشخصات

مشخصات تماس

خیابان مسجد سید نرسیده به چهارراه تختی

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک زیر دوسال رایگان می‌باشد. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در خود هتل مبلغ پرداخت می‌گردد. هزینه اقامت کودک بالای شش سال یک نفر کامل محاسبه می‌گردد.