هتل گاردنیا کیش

یش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

معرفی و تصاویر

مجموعه اقامتی و رفاهی هتل گاردنیا کیش واقع در بلوار هرمز در سال ۱۳۸۷ افتتاح و آخرین بازسازی آن در سال ۱۳۹۳ انجام گرفت. ساختمان این هتل سه ستاره با فضایی سبز و زیبا در ۴ طبقه بنا و دارای ۵۸ باب واحد اقامتی هتلی و ویلایی با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. موقعیت مکانی هتل موجب دسترسی مناسب به مراکز خرید جزیره از جمله پردیس ۱ و ۲ گردیده است. پرسنل مجرب هتل گاردنیا در تلاش اند اقامتی دلنشین و خاطره انگیز را برای شما عزیزان رقم بزنند.

امکانات رایگان و غیر رایگان هتل گاردنیا کیش

می‌توان گفت یکی از مزایای بزرگ هتل گاردنیا کیش امکانات رایگان آن باشد. این امکانات در کمتر هتلی پیدا می‌شوند و افراد را مجاب می‌کند تا این هتل را به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه انتخاب کنند. با رزرو یک اتاق در هتل گاردنیا کیش علاوه بر صبحانه رایگان، می‌توانید از منو ناهار رایگان رستوران نیز استفاده کنید و دو وعده در روز را مهمان هتل باشید. همچنین این هتل ترانسفر و استقبال رایگان در فرودگاه دارد. برای استفاده از این ترانسفر رایگان باید شماره پرواز و ساعت رسیدن خود را به هتل اطلاع دهید تا یک خودرو برایتان بفرستند و شما را تا هتل همراهی کنند. توجه کنید که ترانسفر برگشت به فرودگاه رایگان نیست و اگر دوست داشته باشید از آن استفاده کنید، هزینه جداگانه از شما دریافت می‌شود.

از دیگر امکانات رایگان هتل می‌توان به فضای سبز بسیار زیبا، آلاچیق، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، صندوق امانات، آسانسور و اتاق چمدان اشاره کرد. امکانات غیر رایگان هتل گاردنیا هم شامل تاکسی سرویس، سالن بیلیارد و فوتبال دستی، سالن اجتماعات، فروشگاه صنایع دستی و سوغاتی، آتیله عکاسی و اجاره دوچرخه و اسکوتر می‌شود.

مشخصات

مشخصات تماس

یش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در هتل دریافت می‌شود. هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود.

امکانات ورزشی تستی

آسانسور
برق اضطراری
پذیرش 24 ساعته
صندوق امانات
خدمات لابی
سرگرمی و موزیک در لابی
رستوران
کافی شاپ
ماهواره
سرویس بهداشتی در راهرو