هتل هما شیراز

شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی

معرفی و تصاویر

معرفی هتل هما شیراز

هتل هما شیراز، یکی از هتل‌های زیرمجموعه گروه هتل‌های هما است که در حال حاضر دارای پنج هتل در اقصی نقاط ایران است. ساخت این هتل در سال‌های پایانی دهه چهل شمسی آغاز شد و با گذشت شانزده ماه، توسط شرکت دی مورد بهره‌برداری قرار گرفت. ساختمان هتل هما، با نام اولیه هتل کوروش، یک ساختمان هشت طبقه با معماری مدرن بود که در زمینی به مساحت 26 هزار مترمربع ساخته شد. این هتل بعد از وقوع انقلاب اسلامی به گروه هتل‌های هما پیوست که تا سال 1391 جزئی از همواپیمایی جمهوری اسلامی ایران بود و پس از آن، تحت مالکیت سازمان تأمین اجتماعی قرار گرفت.

با گذشت حدود نیم قرن از نخستین سال آغاز به کار هتل هما، بازسازی آن در سال 1395 انجام گرفت و این هتل پنج ستاره توانست پس از وقفه‌ای کوتاه، مجددا پذیرای مهمانانی از داخل و خارج ایران باشد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل هما می‌توان به معماری پلکانی، فضای سبز پیرامون بنا و موقعیت ویژه آن در شهر شیراز اشاره کرد. این هتل با قرارگیری در خیابان مشکین‌فام، به مجموعه‌ای از اماکن تاریخی و تفریحی شیراز نظیر حافظیه، باغ ارم و پارک آزادی دسترسی مناسبی دارد و همین موضوع، سبب شکل‌گیری چشم‌انداز زیبایی از شهر در طبقات فوقانی آن گشته است.

 

امکانات رایگان و غیررایگان هتل هما شیراز

هتل هما شیراز با داشتن پنج سالن، علاوه‌بر مجالس و مهمانی‌ها، میزبان همایش‌ها و کنفرانس‌هایی است که سالیانه در شهر شیراز برگزار می‌شوند. در این میان، سالن وصال به عنوان تالار عروسی هتل هما با ظرفیت حدود هزار نفر به عنوان یکی از باشکوه‌ترین سالن‌های شیراز جهت برگزاری مراسم ازدواج و میهمانی‌های مجلل شناخته می‌شود.

هتل هما شیراز به لحاظ ورزشی نیز امکانات مناسبی دارد. استفاده از خدمات ماساژ و مجموعه آبی این هتل شامل استخر، سونا و جکوزی در کنار پیاده‌روی در فضای سبز هتل می‌تواند خستگی یک روز کاری را به بهترین نحو برطرف سازد. از دیگر امکانات و خدمات هتل هما شیراز می‌توان به پارکینگ روباز رایگان، پذیرش 24 ساعته، اتاق چمدان، ترانسفر رفت‌وبرگشت، لاندری (خشکشویی)، اتاق کنفرانس و تجهیزات سمعی بصری و نمایش اشاره کرد که جملگی با هدف ایجاد تجربه‌ای بی‌نظیر از اقامت در شهر شیراز برای مسافران فراهم شده‌اند.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین فام، جنب پارک آزادی