هتل مجلل درویشی مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا 24 و 26

معرفی و تصاویر

معرفی هتل مجلل درویشی مشهد

وقتی صحبت از هتل‌های لوکس در شهر مشهد باشد، حتما نام هتل مجلل درویشی مشهد به میان می‌آید. این هتل پنج ستاره، یکی از مرتفع‌ترین ساختمان‌ها در مشهد است و تنها هتل دارای آتریوم در شرق کشور به شمار می‌رود. معماری مدرن و باشکوه هتل مجلل درویشی در بدو ورود، نظر شما را جلب می‌کند. لابی، سقف بلندی دارد و برای طراحی دکوراسیون آن از رنگ طلایی استفاده شده است. وقتی وارد هتل می‌شوید، گروه پشتیبانی به استقبال می‌آیند و از شما دعوت می‌کنند در لابی بنشینید و مدارک شناسایی خود را برای رزرو اتاق تحویل دهید. در همین مدت کوتاه، از شما پذیرایی می‌شود تا خستگی راه را از تن بیرون کنید. به این ترتیب دیگر نیازی نیست به بخش پذیرش بروید و منتظر انجام امور رزرواسیون باشید.

هتل مجلل درویشی مشهد برنامه‌های متنوعی برای اقامت زوج‌های جوان در ماه عسل تدارک دیده تا خاطره‌ای فراموش نشدنی خلق کند. البته هتل مجلل درویشی می‌تواند برای سفرهای خانوادگی و حتی کاری هم مناسب باشد و در هر صورت اقامتی لوکس و درجه یک برای مهمانان رقم می‌زند.

 

رستوران هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد همه نکات را برای رضایت مهمانان در نظر گرفته و در این میان توجه خاصی به ارائه غذاهای متنوع و باکیفیت نشان داده است. رستوران آتریوم در لابی هتل است و با سقف بلند شیشه‌ای، چهار درخت نخل بزرگ، هارمونی رنگ‌های طلایی و قرمز با نورپردازی زیبا احساسی شگفت انگیزی در شما به وجود می‌آورد. منوی رستوران آتریوم شامل غذاهای اصیل و سنتی ایران مانند انواع کباب‌ها و خوراک‌های زعفرانی است. اگر ترجیح می‌دهید به جای غذاهای سنتی، غذاهای فرنگی را در فضایی متفاوت میل کنید، رستوران روف‌گاردن را در هتل مجلل درویشی مشهد پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران در طبقه دوم است و سقف و دیواره‌های شیشه‌ای دارد. گیاهان و گلدان‌های خاص، زینت‌بخش رستوران روف گاردن هستند که در کنار منوی غذاهای ایتالیایی و دریایی، تجربه‌ای کم‌نظیر برای شما رقم می‌زنند.

مشخصات

مشخصات تماس

مشهد، خیابان امام رضا، بین خیابان امام رضا 24 و 26