هتل فلامینگو کیش

كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

معرفی و تصاویر

هتل فلامینگو کیش هتلی لوکس و شیک با طراحی زیبا به شکل دلفین می‌باشد که در سال ۱۳۷۶ در زمینی به مساحت ۲۴ هزار متر مربع احداث گردیده است. این هتل چهار ستاره با فضای سبز روح انگیز به همراه آبنماها و آلاچیق های زیبا در ۵ طبقه بنا و دارای ۲۰۰ باب اتاق با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. این مجموعه دسترسی مناسبی به مراکز خرید و تفریحی جزیره از جمله بازارهای مروارید، زیتون، ونوس، مریم و اسکله تفریحی جدید(جهت استفاده از جت اسکی، قایق های کف شیشه ای، دوچرخه سواری و…) دارد. هتل فلامینگو با پرسنلی آموزش دیده و مجرب فرصت میزبانی از شما را غنیمت شمرده و اقامتی به یادماندنی را برای شما میهمانان گرامی آرزومند اند.

از امکانات دیگر هتل :

  • اینترنت Wi-Fi
  • تلویزیون هوشمند LED
  • سیستم سرمایشی اسپیلیت
  • تور گردشگری جزیره
  • یک دستگاه خودپرداز بانک در لابی 

اتاق ها و سوئیت های هتل فلامینگو کیش

اتاق‌های هتل فلامینگو کیش به دو دسته اصلی اتاق‌های هتلی و اتاق‌های ویلایی لوکس تقسیم می‌شوند. اتاق‌های هتلی در ساختمان پنج طبقه هتل قرار گرفته‌اند و شامل اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته با یک تخت دبل و یک تخت سینگل و چهار تخته با یک تخت دبل و دو تخت سینگل می‌شوند. اتاق‌های دو تخته در طبقات یک تا سه هتل قرار گرفته‌اند و اتاق‌های سه و چهار تخته در طبقات بالاتر قرار دارند.

اتاق‌های ویلایی این هتل درون محوطه سبز قرار گرفته‌اند و به طور کلی متراژ بیشتری از اتاق‌های هتلی دارند. اتاق‌های ویلایی لوکس شامل دو تخته دبل، دو تخته تویین، سه تخته و چهار تخته هستند. این نوع از اتاق‌ها به دلیل قرار گیری در فضای سبز و متراژ بالاتر برای خانواده‌ها بسیار مناسب هستند. دقت کنید که فقط اتاق‌های هتلی آسانسور دارند و اتاق‌های ویلایی فاقد آسانسور هستند.

سوئیت‌های هتل فلامینگو کیش نیز همگی به صورت ویلایی بوده و در فضای باز قرار دارند. این سوئیت‌ها شامل سوئیت ویلایی یک خوابه لوکس با ظرفیت چهار نفر( یک تخت دبل و دو تخت سینگل) و سوئیت ویلایی با ظرفیت پنج نفر(یک تخت دبل و سه تخت سینگل) می‌شوند.

مشخصات

مشخصات تماس

كيش، میدان امیر کبیر، بلوار دریا

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

واحدهای اقامتی در هتل فلامینگو از ساعت 14 به ‌بعد برای تحویل به مسافران جدید، آماده هستند. برای خروج نهایی برنامه زمانی خود را به ‌گونه‌ای تنظیم کنید که واحدتان حداکثر تا ساعت 12 ظهر تخلیه شود.

امکانات ورزشی تستی

اینترنت بی سیم
آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
ترانسفر فرودگاهی
حمل چمدان به اتاق و بالعکس
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
فضای سبز
لابی
خدمات لابی
رستوران
رستوران سنتی
کافه سنتی
کافی شاپ
تراس
ماهواره