هتل فردوس مشهد

مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا 8

معرفی و تصاویر

معرفی هتل فردوس مشهد

هتل فردوس یک انتخاب هوشمندانه برای شما در مشهد مقدس خواهد بود؛ چرا که علاوه بر نزدیک بودن به فضای روحانی حرم مطهر امام رضا (ع) در طول اقامت می‌توانید از امکانات رفاهی فراوانی با هزینه‌ای معقول بهره ببرید. این هتل خوش‌نام با چهار ستاره در سال 1388 در خیابان امام رضا ساخته و یک سال بعد در سال 1389 افتتاح شد. بی‌شک هتل فردوس مشهد با داشتن فضایی آرام و ایده‌آل به همراه پرسنلی حرفه‌ای و مجرب سفری فراموش‌نشدنی را برای شما در مشهد الرضا رقم خواهد زد.

 

امکانات هتل فردوس مشهد

هتل فردوس مشهد با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی کافی جهت گذراندن سفری آرام و راحت چیزی کم ندارد. این هتل دارای اتاق کودک سرپوشیده و فضای باز روباز برای خردسالان و کودکان مهمان در هتل است. لاندری هتل از ساعت 8 تا 16 فعال است و خیال شما را از بابت شست و شوی لباس‌ در طول سفر راحت می‌کند. علاوه بر این‌ها در فضای داخلی هتل فردوس مشهد و اتاق‌ها می‌توانید از اینترنت پرسرعت تا سقف یک گیگابایت به صورت رایگان استفاده کنید.

هتل فردوس مشهد با داشتن تجهیزات و امکانات رفاهی مناسب سالمندان و افراد کم‌توان مثل ویلچر و رمپ اقامتی خاطره‌انگیز و بی‌دردسر را برای این عزیزان و همراهان ایشان خواهد ساخت. خوب است بدانید هتل فردوس دارای یک پارکینگ سرپوشیده با ظرفیت پنجاه خودرو است که در طبقه منفی یک و منفی دو هتل قرار دارد و برای کسانی که با خودرو شخصی خود سفر می‌کنند، مایه آسودگی خیال است. 

مشخصات

مشخصات تماس

مشهد، خیابان امام رضا، خیابان امام رضا 8

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هتل فردوس مشهد، ساعت 14 به میهمانان جدید کلید اتاق‌های‌شان را می‌دهد. هتل فردوس مشهد واحدهای اقامتی را ساعت 12 ظهر از مسافران تحویل می‌گیر

امکانات ورزشی تستی

آسانسور
برق اضطراری
پارکینگ
پذیرش 24 ساعته
صبحانه بوفه
لابی
خدمات لابی
رستوران
تراس
خدمات خانه‌داری