هتل ستاره اصفهان

اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

معرفی و تصاویر

معرفی هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره را در یکی از شلوغ‌ترین مناطق اصفهان، خیابانی که به میدان نقش جهان منتهی می‌شود می‌بینیم. ساختمانی شش طبقه و خاتم کاری شده که از مغازه‌های اطراف خودش یک سر و گردن بلندتر است. چه طرفدار معماری سنتی باشید و چه مدرن، هتل ستاره شما را راضی نگه می‌دارد؛ چرا که تلفیق عجیبی از این دو را در تمام قسمت‌ها می‌توان دید. هتلی سه ستاره که نسبت به موقعیت جغرافیایی و امکاناتش، انتخابی منطقی برای مسافران به شمار می‌آید. از یک طرف همسایه نقش جهان است و از طرف دیگر، همجوار خیابان احمد آباد. بنابراین اگر با اهداف گردشگری به اصفهان سفر می‌کنید، با اقامت در هتل ستاره می‌توانید پیاده هم به معروف‌ترین بناهای تاریخی برسید.

 

آدرس و دسترسی های هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره اصفهان در خیابان حافظ قرار دارد؛ جایی در قلب اصفهان که بازدید از مناطق تاریخی شهر را برای مسافران آسان می‌کند. فاصله هتل تا میدان نقش جهان، چهلستون و عالی قاپو کمتر از هزار متر است و این یعنی برای بازدید از این مناطق حتی نیازی به خودرو ندارید. با طی یک مسافت ده دقیقه‌ای با خودرو به پل‌های معروف سی و سه پل و خواجو خواهید رسید و اگر دلتان قدم زدن در چهارباغ را بخواهد، در کمتر از یک ربع میسر می‌شود.

هتل در منطقه طرح ترافیک قرار دارد؛ اگرچه برای استفاده از وسایل نقلیه عمومی کارتان راحت است. ایستگاه امام حسین نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به آن‌جاست (با فاصله تقریبی یک کیلومتر) و چندین مسیر اتوبوس برای رساندن شما به نقاط مختلف شهر طراحی شده است. اگر با خودروی شخصی به اصفهان سفر می‌کنید، محل اقامت شما پارکینگ دارد؛ اما در ایام شلوغی مثل نوروز، معمولا ظرفیتش تکمیل می‌شود و می‌توانید از پارکینگ‌های عمومی اطراف هتل با هزینه مناسب بهره‌مند شوید.

مشخصات

مشخصات تماس

اصفهان، میدان نقش جهان، خیابان حافظ

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است. هزینه اقامت کودک دو تا شش سال طبق قوانین هتل در هتل دریافت می‌شود. هزینه اقامت کودک بزرگ‌تر از شش سال به صورت یک فرد کامل محاسبه می‌شود.