هتل رویال شیراز

شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵

معرفی و تصاویر

معرفی هتل رویال شیراز

شیراز، شهر تاریخ و هنر ایران است. به هر سمت شهر که سرک بکشید، قطعه‌ای از تاریخ را می‌بینید. اگرچه همه آن‌ها به خواب فرو رفته‌اند، هنوز هم زنده هستند و احساس می‌شوند. هنوز شعرهای حافظ میان آجر خانه‌های سنتی سروده می‌شود و بوی نارنج به مشام می‌رسد. وقتی مقصد همچین جایی است، چه بهتر که اقامت موقت ما هم نزدیک به جاذبه‌های گردشگری باشد. هتل رویال شیراز کم‌تر از ده دقیقه با آرامگاه شاعران بزرگ ایران یعنی حافظیه و سعدیه، موزه هفت تنان، ارگ کریم خان و دروازه قران فاصله دارد. با این حساب اگر اهل گشت‌وگذار و مطالعه تاریخ هستید، این هتل انتخاب خوبی برای شماست.

 

خدمات رایگان و غیر رایگان هتل رویال شیراز

قبل از هرچیزی امکانات داخل اتاق‌ها را بررسی می‌کنیم. تمام اتاق‌ها تخت خواب، میز، تلویزیون، یخچال، کمد و لباس دارند. اینترنت رایگان در دسترس تمام مهمانان است. اقامت شما در رویال با صبحانه رایگان خواهد بود و ناهار و شام از رستوران هتل قابل تهیه است. هتل رویال شیراز برای قرارهای کاری از امکانات خوبی برخوردار است. دو لابی، داخل هتل در نظر گرفته شده و سالن کنفرانس در طبقه آخر قرار دارد. سالن به تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شده و ظرفیت پذیرایی از صد نفر را دارد. با توجه به تعداد کم واحدهای اقامتی، هتل خلوت است و مزاحمتی برای مسافر ایجاد نمی‌شود.

هتل رویال برای دوست‌داران ورزش امکانات ویژه‌ای در نظر گرفته است. با وجود سالن بدنسازی که در هتل قرار دارد، از برنامه ورزشی همیشگی خود عقب نمی‌مانید. استخر و سونا هتل فرصت خوبی برای آب‌درمانی و کسب انرژی است. دیگر امکانات هتل رویال شامل صندوق امانات، پارکینگ روباز، خشکشویی، نمازخانه و دستگاه خودپرداز می‌شود.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، خیابان قرآن، بالاتر از میدان ابوالکلام، نبش کوچه ۱۵