هتل حافظ شیراز

شیراز، خیابان فردوسی، چهارراه پارکینگ، خیابان هجرت، کوچه 6

معرفی و تصاویر

معرفی هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز در قلب شهر واقع شده و میزبان گردشگرانی است که شیراز را به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. اگر شما هم می‌خواهید به شیراز سفر کنید و اهل بازدید از مکان‌های تاریخی هستید، هتل حافظ به عنوان گزینه‌ای مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود. ساختمان دو طبقه و آجری هتل حافظ شیراز در کوچه‌ای نزدیک به چهارراه پارکینگ و خیابان فردوسی قرار گرفته است. با اقامت در این هتل، با بسیاری از جاذبه‌های تاریخی شیراز، فاصله کوتاهی دارید. این هتل دو ستاره در سال ۱۳۸۳ تاسیس و در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد. بازسازی و تغییر دکوراسیون هتل حافظ شیراز باعث جلب رضایت بیشتر مهمانان شده و اقامتی راحت با امکانات قابل قبول فراهم آورده است.

در بدو ورود به ساختمان هتل حافظ شیراز چیدمان منظم و مدرنی را در لابی مشاهده خواهید کرد. مشابه همین سلیقه و نظم در اتاق‌های هتل تکرار شده است. پرسنل مجرب و خوشرو در هتل حافظ شیراز آماده ارائه خدمات هستند و تجربه دلپذیری از سفر به شیراز برای شما رقم می‌زنند.

 

آدرس هتل حافظ شیراز

هتل حافظ شیراز در بافت تاریخی شهر و نزدیکی خیابان هجرت قرار دارد. اگر ترجیح می‌دهید بدون خودرو به گشت و گذار در شهر شیراز بروید، کافی است از مبدا هتل حافظ شیراز هشت دقیقه پیاده‌روی کنید تا به ارگ کریمخان برسید. مسجد، بازار و حمام وکیل هم در فاصله‌ای کمتر از دو کیلومتری هتل حافظ قرار گرفته‌اند. همچنین اگر با خودرو به شیراز سفر کرده‌اید و در هتل حافظ اقامت دارید برای بازدید از حافظیه یا زیارت حرم مطهر شاهچراغ لازم است کمتر از سه دقیقه رانندگی کنید. جاذبه‌های گردشگری شیراز شهرت جهانی دارند بنابراین حتی اگر برای امور کاری به این شهر سفر می‌کنید، خالی از لطف نیست که تعدادی از جاهای دیدنی شیراز را از نزدیک ببینید. در چنین شرایطی احتمالا وقت زیادی ندارید. پس با اقامت در هتل حافظ شیراز، با یک تیر، دو نشان می‌زنید. از امکانات استاندارد هتل حافظ استفاده می‌کنید و در زمان کوتاهی بدون درگیری در ترافیک یا دردسرهای رفت و آمد، چند جاذبه گردشگری شیراز را بازدید خواهید کرد.

مشخصات

مشخصات تماس

شیراز، خیابان فردوسی، چهارراه پارکینگ، خیابان هجرت، کوچه 6