هتل انقلاب مشهد

مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۸، حنایی ۶/۶

معرفی و تصاویر

درباره هتل انقلاب مشهد

برای افرادی که به قصد زیارت به شهر مشهد سفر می‌کنند، اقامت در هتلی که فاصله کمی با حرم امام رضا داشته باشد، اهمیت بسیاری دارد. هتل دو ستاره انقلاب مشهد با داشتن فاصله ده دقیقه‌ای با حرم مطهر جزو این دسته از اقامتگاه‌ها محسوب می‌شود. این هتل در سال ۱۳۹۳ در هشت طبقه و شصت واحد اقامتی در حوالی خیابان امام رضا افتتاح شد و با داشتن کادری مجرب و خوش برخورد، سال‌هاست در زمینه هتلداری فعالیت می‌کند.

 

رستوران و کافی شاپ هتل انقلاب مشهد

رستوران هتل انقلاب با ظرفیت هشتاد نفره در طبقه منفی یک واقع شده و منویی از غذاهای ایرانی را به مسافران و مهمانان ارائه می‌دهد. همچنین در طبقه همکف و در قسمت لابی، کافی‌شاپ دنج و جمع و جور هتل واقع شده است که می‌توانید از انواع دسرها و نوشیدنی‌های گرم و سرد آن نوش جان کنید.

 

در هتل انقلاب مشهد می‌توانید اتاق خود را با ارائه مداراک شناسایی معتبر در ساعت ۱۴ تحویل بگیرید. اگر فرزندتان کوچکتر از پنج سال است، هزینه رزرو اتاق در هتل انقلاب مشهد رایگان خواهد بود. در صورتی که به هر دلیلی قصد کنسل کردن رزرو خود را در هتل انقلاب داشتید، در نظر داشته باشید در ایام تعطیلی و پیک مسافر تمام هزینه رزرو شما سوخت خواهد شد و در ایام دیگر سال، بسته به تاریخ کنسلی، شامل جریمه چند درصدی خواهد بود. 

مشخصات

مشخصات تماس

مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۸، حنایی ۶/۶