هتل آریو برزن شیراز

شيراز، بلوار زند، خيابان رودكی

معرفی و تصاویر

در سفر به شیراز، هتل‌های موجود در بافت میانی یکی از بهترین گزینه‌های اسکان به شمار می‌روند، چرا که علاوه‌بر دسترسی به تمام نقاط شهر، از بسیاری از مزایای هر دو نوع بافت جدید و قدیم برخوردار بوده و معایب آن‌ها را نیز ندارد. حال در این بافت ارزشمند، خیابان رودکی داری ارزش مضاعفی است، زیرا از یک سو به خیابان کریم خان زند متصل بوده و از دیگر سو به خیابان فردوسی؛ و تعدد هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌ها در این خیابان را می‌توان گواهی بر این مدعا دانست.

هتل آریوبرزن شیراز، واقع در خیابان رودکی، در سال 1379 ساخته شد و پس از بازسازی در سال 1395، به عنوان یکی از هتل‌های چهار ستاره شیراز شروع به کار کرد. اقامت در این هتل برای افرادی که هنگام انتخاب در میان گزینه‌های موجود، موقعیت هتل را جزء اولویت‌های خود قرار می‌دهند گزینه ایده‌آلی است، چرا که رفت‌وآمد از این هتل به نقاط مختلف شهر با استفاده از روش‌های مختلف حمل‌ونقل (خودرو شخصی، تاکسی، اتوبوس و مترو) به‌سادگی امکان‌پذیر است.

اقامت در هتل آریوبرزن این مزیت را نیز دارد که مسافران بتوانند به‌سادگی خود را به بازار وکیل یا ارگ کریم خان رسانده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن از تمام عناصر مجموعه‌ زندیه بازدید کنند؛ یا شب‌های بی‌نظیر شیراز را با پیاده‌روی در گذر پیاده زند گذرانده و خود را در یکی از بستنی و فالوده‌فروشی‌های پشت ارگ (یا به گویش عامیانه پشت زندان) به یک خوراکی دلچسب مهمان کنند.

مشخصات

مشخصات تماس

شيراز، بلوار زند، خيابان رودكی

قوانین و امکانات

  • ساعت تحویل اتاق ۱۴:۰۰
  • ساعت تخلیه اتاق ۱۲:۰۰

هزینه های جانبی هزینه اقامت کودک کوچک‌تر از دو سال، رایگان است هزینه اقامت کودک دو تا دوازده سال، در صورت عدم استفاده از سرویس خواب، نصف قیمت برد است. هزینه اقامت فرد بزرگ‌تر از دوازده سال، تمام بهاست. نرخ مهمان ایرانی و خارجی، متفاوت است. لطفا قبل از رزرو استعلام بگیرید.