پیکاپ ویزا انگلیس

پیکاپ ویزا انگلیس از ترکیه

 ارسال گذرنامه به سفارت و بازگرداندن آن همراه با ویزا به متقاضی (پیکاپ ویزا) گفته می‌شود. با اینکه حضور فرد برای مصاحبه یا انگشت نگاری الزامی است، ولی بعد از صدور ویزا، نیازی به حضور شما در سفارت برای پیوست برچسب ویزا نخواهد بود.متقاضیان با در نظر گرفتن وقت و هزینه‌ای که صرف مسافرت به کشور واسط می‌شود، ترجیح می‌دهند مدارک خود را به یک موسسه مهاجرتی معتبر (همراهان گشت)بدهند تا به عنوان نماینده قانونی، کارهای آن‌ها را انجام دهد.

 

پیکاپ ویزای یک‌طرفه به حالتی گفته می‌شود که پاسپورت فرد در سفارتخانه باقی مانده و وی با برگه عبور به ایران باز می‌گردد اما در پیکاپ دوطرفه، پاسپورت فرد باید از ایران ارسال شده و پاسخ به صورت غیرحضوری دریافت شود.

برای ارائه خدمات پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه، ما مدارک شما را ارسال و پس از انجام امور اداری توسط کنسولگری انگلیس، گذرنامه را به شما تحویل می دهیم. به طور معمول، پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه یک هفته طول خواهد کشید.

 

مدارک لازم برای پیکاپ ویزای انگلیس از ترکیه

  • وکالت نامه
  • ایمیل جواب سفارت
  • اصل رسید بارکددار سفارت انگلیس
  • اصل پاسپورت متقاضی

مدت زمان پیکاپ ویزای انگلیس

مدت زمان پیکاپ ویزای انگلیس را هم نمی‌توان بطور دقیق تخمین زد چون اساسا بخش عمده‌ای زمان مدنظر صرف امور اداری در سفارت انگلیس خواهد شد اما بطور تقریبی می‌توان گفت مدت زمان پیکاپ ویزای انگلیس بسته به شهر مدنظر بین ده روز تا دو هفته به طول خواهد انجامید.

از آن‌جایی که خدمات پیکاپ پاسپورت روندی به شدت حساس است و فاکتور سرعت و به ویژه امنیت در این روند، نقشی حیاتی دارد انتخاب بهترین مجموعه برای انجام کار، تصمیمی مهم و تاثیرگذار خواهد بود ، این‌ که پاسپورت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سفارت محل انگشت‌نگاری رسیده و پس از الصاق برچسب ویزا با امنیت کامل در تهران تحویل متقاضی گردد، بدون شک مهم‌ترین اولویت برای ارائه خدمات پیکاپ ویزا است.